La.. tinggal 4 hari jer ke puasa?

Skrg nih mmg cepat sgt masa berlalu kan? sedar tak sedar dah tinggal 4 hari jer puasa. sekejap benar. tahun nih rasa mcm cepat sgt masa berlalu. puasa tahun juga dapat dugaan yg agak menyentuh emosi kami sekeluarga. skrg nih aku da jarang update blog nih. bulan2 puasa nih mcm malas nak ngadap laptop. harinih aku menaip pun sbb aku cuti esok. byk urusan nak diselesaikan esok. nak g servis kereta lagi. adehh melayang2 duit aku esok.
awal2 puasa berbuka seorang diri
tahun nih gak awal2 puasa aku kena buka puasa sorang-sorang. siyes mmg sedih. makan pun tak lalu. takde selera. dalam hati rasa mcm berbuku jer. tuh yg rasa sentiasa kenyang jer. rasa mcm pelik plak. sbb aku boleh plak bertahan puasa padahal makan pun ala kadar. sahur tak langsung. gambar soto kat atas tuh pun aku tak habis makan. tapi bila skrg dah balik ke normal (alhamdulilah)....

ahad lepas - iftar with family
hah ko abis melantak! takde melantak apa pun. untung lah kalau dpt melantak. melantak air jer. makan2 nih kureng sikit lah. banyak minum air jer. gambar kat atas nih masa iftar beramai-ramai dengan sebahagian daripada abang n akak aku. meriah jugak umah aku masa nih. penuh. nih belum semua sekali serentak datang. mmg confirm tak muat mcm last year. penuh ngan cucu n cicit mak aku. alhamdulilah aku dilahirkan dalam satu keluarga yang besar. xdpt bygkan kena buka puasa sorg2 mcm awal2 puasa hari tuh. fuhhh ngeri.  tapi silap2 dah tua nanti aku sorg2 kot?

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat