Makan-Makan: Manhattan Fish Market


Cerita lama nih. First time makan sini. Itupun sebab beli kupon kat Groupon.
Sekarang nih dok ushar Groupon jer nih. Tapi kupon2 makan ler aku beli.
Yang barang tuh lom ada hati nak beli. Takut tak sampai.
First kupon yang aku beli tuh set Giant Fried Platter berharga RM49.90.
Harga sebenar RM111.01

aku beli ni
Aglio Olio - scallop & prawn 
fried chicken
Giant Platter lagi
seafood aglio olio

Percaya tak aku melantak semua nih?
Hahahahaha (gelak gergasi)
Actually aku beli 2 kali sebab ada 2 kali Groupon keluar kupon MFM nih.
Sekali sebelum aku g Shanghai. Platter atas sekali ngan pasta Aglio Olio scallop & prawn.
Siap tapau sekali sebab aku datang berdua ngan akak aku jer. So tak abis.
Kali kedua bila buat promo lagi aku beli ler kupon tuh. Kali nih ramai yang join.
So licin sampai tak cukup n order set lain hihihihi.
Tapi bila bayar yg side order tuh guna kad kredit sebab boleh dapat off 10% kot tak silap aku.
(10% banyak jugak tuh)

sedap mussel nih!

all time favorite 

Deal nih dah pun abis.. tapi next year mesti ada lagi.
So apa lagi! hihihihi

haishhh bila lah dapat pegi ke Manhattan yang sebenar
*tongkat dagu pandang atas*

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat