Sedihnyaaa

Laptop kesayangan dah rosak.
On jer nanti terus off balik.
Memacam dah buat tapi tak leh jadi apa pun.
Mesti problem kat motherboard kot. Haishhh terbang lah duit.
Ingat nak beli baru jer (terbang duit gak)
Tapi camner pun kena antar kedai gak sebab ada banyak benda berharga dalam tuh.
Gambar ada beribu2 dalam tuh. Tuh yg paling sedih.
Kenangan tuh, tak sempat nak backup semua kat dalam external drive or thumb drive ke or cd ke
Sedihhhhhh.
Apa2 pun kena hantar kedai mintak tolong backup apa yang patut kan?


Nasib baik ada laptop backup. Huhuhu boleh gak buat taip2 blog nih.
Aku tak reti tulih blog guna iphone or ipad. Laptop gak senang


Laptop Acer S7 boleh dibuka sampai 180 darjah. Ringan & Nipis. Touch screen lagi.
Akak aku yang punya. Beli jer tapi tak guna.
Dok terperap dalam bag laptop tuh. Dia lagi suka guna laptop lama dia.
Dari tak guna berhabuk dalam beg lebih baik aku yg guna kan?
Sekurang-kurangnya panas sikit hehehe.

Sekarang nih dia nak buat sistem barter ngan aku.
Dia suruh aku belikan dia laptop baru tapi yg biasa2 jer n aku amik laptop S7 dia nih.
Sebab dia tak reti sangat pakai S7 nih katanya.
Fuhh ok gak offer dia nih. Laptop RM1800 dah dpt yg spec ok. S7 dia nih jer dah RM4k.
Untung banyak aku!

Comments

  1. wah, best jugak pakai laptop touch screen ni kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tabung Haji