Bila musim durian lagi ek?

Aku merinduimuuu
Tengok belek2 album handphone aku jumpa plak gambar serawa durian yg aku makan ngan roti bakar. Haishh terus kecur tengok gambar nih. Haritu lalu kat Jalan Pontian nih dok tengok kiri-kanan tengok durian berbuah tak. Humm takde pun bunga pun idak. Lalu pagoh masa on the way ke Batu Pahat pun sama. Alahaiii bila lah musim durian nak kembali ek?

Aku suka durian camni. Tengok tekstur durian ni. Menggoda kan?

Rasa musim durian yang lepas macam sekejap jer. Yelah bertembung ngan bulan puasa so memang tak pandang ler durian. Ingatkan lepas raya ada lagi durian tapi yang durian yg sedap2 dah takde. So kenala tunggu next season yer.

bertabahlah ya!

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji