Bonanza Sushi King

Hihihi cerita lama. Cerita bulan lepas baru nak cerita sekarang. 
Haritu, alah bulan lepas Sushi King buat Bonanza RM3 Sushi King.
So aku tak lepaskan peluang ler pegi makan, makanan fav. aku nih. 
Ini ler timenya nak makan sushi kat Sushi King yang harganya semua sama RM3.00.

Date ngan x opismate.
Ini adalah kali kedua aku pegi time Sushi King Bonanza RM3.00 nih.
Masa nih ler leh makan puas sushi yang mahal-mahal tuh sebab semuanya harga RM3.00.
Sushi King pilihan aku adalah di City Square Johor Bahru.

Sedap!
fav. aku nih
Glup!
Yang ni makan sampai 3 pinggan
terus naik muak haha

Masa Sushi King Bonanza RM3 nih hanya pemegang kad ahli sushi king sahaja dibenarkan masuk. Dan setiap pemegang kad boleh membawa 4 orang kawan bersama (tak silap aku ler). Haritu aku kena RM66 termasuk minuman dan servis tax. Aku pegi time balik kerja n masa tuh tak berapa ramai tapi bila nak keluar jer berderet-deret orang beratur nak masuk. So apa lagi pada peminat sushi jgn lepaskan peluang bila Sushi King Bonanza nih datang lagi ye!

Harituh kecoh gambar x-ray pemakan sushi kata ada banyak cacing. Huhu sikit pun tak lemahkan semangat aku sebab aku yang bab mentah2 nih tak masuk tekak ya.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat