Didi & Friends

Support kerja anak Malaysia
Baby Mya suka betul ngan Didi & Friends ni. Aku kalau nak masak hari ahad tuh, bukak lah Didi & Friends yang aku pvr daripada Astro or download daripada Astro on Demand tuh.
Tapi kan macam mana lah nak buat autoplay kan. Nak tak nak kena gak duduk ngan dia tengok sama-sama. Yang rekod daripada Astro ceria lagi lah. Tak kena betul ngan masa. 
Nak tengok pakai ipad or laptop daripada Youtube pulak rasa macam susah plak kan.
Nanti Baby Mya ketagih nak main ipad cam abang dia

So aku dok pikir mana ler nak dapat DVD Didi & Friends ni n masalahnya ada ke jual DVD ni. Aku pun dok google ler sebab rasa-rasanya macam ada. Sekali aku jumpa kat TheBabyStore. So apa lagi terus place order n bayar. Lepas raya aku dapat DVD Didi & Friends tuh. Apa lagi suka lah si Baby Mya dapat tengok Didi & Friends kesayangan dia tuh.

Tertidur terus tgk Didi & Friends

Lepas tuh mak aku suruh lah belikan untuk anak saudara aku sorang lagi yang jauh nun kat alor staq tuh. Si Danish. Dia pun minat ngan didi & friends ni. Kali ni aku beli kat isooka sebab aku nak beli ngan pakej bag galas didi tuh hihihi. Kira murah ler dapat DVD 2 volume ngan bag didi dengan RM86. Tapi bila tengok website isooka tuh boleh juling bijik mata. Nasib baik aku da tua kalau masih kanak-kanak lagi? hehehehe

So pada sesiapa nak beli DVD Didi & Friends nih, meh ler beli DVD mereka yang original ni. Support sikit kerja anak-anak Malaysia.

Akhir sekali Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 59 tahun!

Cuti hari ni g mana? aku nak cari asam pedas telur mayong! huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah