Happy Birthday to Me!

Tambah setahun lagi umur aku
Bila masuk bulan Disember jer maka naik ler setahun umur aku.
Cepat betul masa berlalu. Rasa baru jer awal tahun haritu.
Tahun nih tak rasa macam nak sambut birthday.
Kalau tak memang beria dok cakap suruh beli kek. Tapi kali ni dok diam jer. 
Maybe muak makan kek sebab banyak sangat birthday bulan 9, 10 & 11 haritu

This year birthday aku jatuh hari bekerja.
So balik kerja dapatlah sebiji kek 'suprise' daripada Mat Ayip.
Yang surprisenya si Mat Ayip dok belakang pintu dengan seluar kecik jer.
Makcik dia ni balik masa dia lepas baru mandi.
Dah cam orang minyak junior jer rupanya huhuhu.

Laksa Johor
Esoknya aku belanja kengkawan opis ngan Laksa Johor homemade.
Gigih dok kerjakan ikan kembong rebus nih.
Memang dah lama niat nak belanja Laksa Johor masak sendiri kat rumah.
Alhamdulilah dapat jugak. 
Tapi akak aku ler yang masak. Aku tolong siang ikan je.

Apa pun semoga aku murah rezeki dan diberikan kesihatan berpanjangan.
Aminnnnn.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji