Legend of The Blue Sea

Yeahh Lee Min Ho!

Drama korea lagi. 
Ya aku memang peminat drama korea n siap simpan wishlist nak g korea.
Kali nih drama Lee Min Ho lah. Mana boleh tak tengok kalau Min Ho yang belakon.
Walaupun kat OneHD pun ada tapi aku lebih suka tengok kat online huhuhu.

Screenshot daripada Wikipedia terus
Sumber: Wikipedia

Cerita pasal mermaid dahhh.
Advance mermaid korea ni. Tang ekor ikan tuh nampak real cam ekor ikan ekekeke
Drama Legend of the Blue Sea ni kena tengok betul-betul sebab setiap babak tuh mesti ada kaitan.
Kalau tertinggal memang tak paham ler babak seterusnya. 

Aku tak curi tulang. Aku layan drama ni
sebelum office hour start.

Tiap Jumaat pukul 7 pagi dah sampai office so sebelum apa-apa aku layan dulu drama nih hihihi.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah