Resepi - Pizza Roti

Pizza Roti
Last time aku ada share aku buat pizza guna roti canai/prata kan?
kali ni aku nak share pizza guna roti putih.
Aku kan kalau lapar mula lah selongkar dapur n tengok apa yang boleh dimasak.

Bahan-bahan
Roti Putih (Aku pakai Gardenia)
Base sos = Ikut selera masing-masing. 
(Aku selalu guna Mayonnaise +  Sos cili & sos bolognese)
Tuna dalam tin, sosej di potong, isi ketam (dipotong), udang or ikut suka bahan untuk ditabur nih ayam ke etc
Cheese (mozarella ke cheedar ke ikut suka asal sesuai ngan pizza)

Cara-cara
 Sapu Roti Puti dengan sos base pizza tuh.
Lepas tuh macam biasa tabur sosej & isi ketam and last sekali cheese.
Bakar dalam microwave or oven.

Siap! mudah jer

Mudah je!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah