Semoga Berjaya Harimau Malaya!

 skuad lama nih kot sbb anak
jiran lama aku pakai no lain skrg

hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, go tiger! go tiger! skrg nih dalam kepala otak aku asik main ulang2 lagu parody J.J n Ean dari Hitz.FM morning crew jer. lagu khas utk skuad Harimau Malaya. actually tak brp ske sbnrnya aku ngan lagu tuh menggangu otak aku betul ler (sorry yer jj n ean). apa2 pun mlm nih Malaysia akan berdepan ngan Singapore selepas kita kalah masa kat spore sabtu yg lepas. harap2 skuad Rajagobal nih jgn kasik satu gol pun kat skuad tak berapa nak asli tuh. kalau xda pemain2 yg betray negara asal diorg sendiri tuh mmg tak menang ler spore. semoga Malaysia menang 5-0 malam nih!

MALAYSIA BOLEH!

tapikan actually aku tak berani nak tgk bola malam nih takut kena sakit jantung ngeeeee n tapi mintak2 match mlm nih astro ada siarkan kat supersport HD.

nih ler lagu parody yg tgh peningkan kepala aku.
apa2 pun i love both of you lah JJ n Ean!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat