w i s h l i s t 2.0

wishlist terbaru aku:-

 Kamera DSLR - Nikon D3100 
(aku bajet yg paling murah jer heheh)

aku nakkkkk sgt beli kamera DSLR kalau boleh aku nak beli sebelum raya. tapi berbaloikah aku beli? or beli pakai 2-3 bulan terus jadi gajah putih? ikutkan ati mau jer aku sambar satu tapi kena pikir2 lagi kang takut nyesal plak (nak sedapkan ati: kamera digital sony t20 aku pun da wat hal masa kat turkey ngheehehe)

ipad2!

geram jer aku tgk akak aku beli utk anak dia ipad. nakkk jugakkkk. tapi tuh ler aku takut membazir jer beli ipad. nanti tak guna jadi gajah putih cam sony psp aku. actually aku nih cepat boring tuh pasal byk benda yg aku dah bazirkan duit (sepak diri sendiri). org pakai ipad dia pun nak pakai ipad (bajet ko nak guna masa tunggu servis kete kan? kompem sekali jer ko bwk kan? kan? lepas tuh ntah kemana sbb ko kan pemalu!)

iphone 4

actually aku baru beli hp Nokia N8 n sedikit menyesal. patutnya aku beli iphone 4 tapi nape tah masa tuh tak teringat pun nak beli. bila skang nih rasa menyesal plak (ko jgn nanti merajuk N8 ko baru padan muka!) yg nih boleh tolak tepi dulu lah tunggu iphone 5 kuar (ekekek ada ke?) dgrnya iphone baru nak kuar. apa2 pun Nokia N8 aku still memberi perkhidmatan yg terbaik! kamera mmg superb!

inilah senarai wishlist aku yg terbaru. tak best langsung kan?? tapi aku rasa aku akan beli kamera dslr kot. next month ada pc expo kat persada johor boleh aku survey2 harga. tapi larat ke aku pegi sbb time tuh adalah bulan puasa?

ok ler o.u.t dulu masa utk menonton cerita tahjud cinta!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah