haishhh perut oh perut

Apa korg buat bila tgh meeting ke or tgh attend client ke dgn boss sekali tuh tetiba sakit perut? lepas tuh sakit perut gila2 punyalah mcm washing machine tgh berputar kat dalam perut ko. dlm kepala otak time tuh cuma nak menuju satu tmpt jer iaitu TOILET. tuh ler jadi kat aku tghari tadi. hahah nak g toilet tak boleh plak. aku bukan suka org tunggu2 aku n yg paling penting boss aku mesti marah sbb dia tertunggu2 dokumen2 yg patut aku bagi kat client. seksa tull sampai berpeluh2 aku menahannya hahahaha tak senonoh tull aku nih. nih mesti gara2 sambal sotong yg usianya da 2 hari la tuh. tak makan sayang makan plak sakit perut.

mak! kita sakit perut nih

lepas jer client aku blah aku terus berlari menuju ke bilik kecik tapi malangnya aku telah ditahan oleh lady boss aku. aishhh nyibuk tull dia nih bukannyer paham aku tgh darurat time tuh. stop cita pasal nih ehehehe tak senonoh tull aku cerita pasal benda2 camnih. nampak sgt ko da takde idea kan? berbalik pada post aku yg terdahulu iaitu pasal bajet duit raya, aku dah amik keputusan aku akan guna Plan A. ehehe apa ada dalam plan A? kaler merah ke kaler ijo ke or kaler biru? ishhh takkan lah kaler purple kot? takpun yg ada bunga raya kat depan tuh (kaler dua tuh kalau anak saudara aku ada sorg boleh lah). apa2 pun buat anak2 saudara ku tunggu 1st syawal yer.

duit raya tuh ada disebalik kertas putih yer 
hehehe. sila pilih nak yg sampul mana yer

apa lagi ek? oooo raya taun nih aku da berpakat ngan sorg akak aku pakai jubah warna putih 1st day raya nanti. hahah seram kan? actually aku takde baju raya lah. tak buat pun n tak beli. taun nih aku tak pikir sgt pasal raya sbb aku bz n lebih buat persiapan utk ke umrah arituh. so aku mmg tak pikir2 nak beli baju raya ke or tukar langsir baru ke (erkkkkk). masa last year adalah aku beli kain utk buat baju kurung utk g opis. n ada 3 pasang baju yg siap tuh yg aku tak pakai lagi. so kira cam baju raya aku lah kan. tapi maleh ler baju tuh buat g beraya umah org jerlah. 1st syawal aku nak pakai jubah putih yg aku beli kat Madinah arituh. berkat tuh sbb baju tuh aku da pakai masa buat umrah. aku suka negara arab sbb senang nak cari baju yg ada saiz aku hahahaha.

baju yg akan jadi bidan terjun sebagai 
baju raya. tak mahal kain ni baru rm28 
sepasang campur upah RM28

last sekali, buat TNB kenapalah takde letrik hari sabtu nih? org nak buat kueh raya pun susah. time tuh lah kebanyakan org cuti n antara weekend yg sesuai nak buat kueh raya. tetiba dpt notis plak letrik takde dari kul 10 pagi sampai 5 petang? adusssss bila masa lagi mau buat kuih. sudah tidak sempat dong!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah