gambar minggu ini

tah nape sejak 2-3 hari nih aku dilanda kemalasan. nak tulis blog pun malas padahal byk bahan yg nak ditulis. konon2 bukaklah laptop n baring kejap sesambil tunggu laptop n streamyx on. lepas tuh terus terbabas tertido ngan laptop2 aku pun tertido sama. camner nak ilangkan letih2 badan ek? puasa tahun nih aku tak brp byk makan. makan sikit dah kenyang. byk minum air jer. oklah sbb aku malas sgt nak taip panjang2 kali nih aku nak post photo of the week yg aku dapat dari yahoo.com. ini adalah photo yg sgt amazing utk minggu ini (uwaaa arini ada PCexpo nak beli DSLR. nak beli tak nak nak beli tak nak?)

scary kan?

miniature tree - comey kan?

Dik tak puasa ke? - Pakistan

oii apo ko buek tu? - Budapest, Hungry

out dulu. nak tido kejap ngeeeeee

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat