2011 Highlights - Part 2

sambungan dari post 2011 Highlights - Part 1

July
bulan dimana aku 'berperang' dgn jet lag. org tak pernah travel jauh2. yelah bila separuh daripada bulan june, aku bangun seawal 2.30 pagi. so berminggu2 jugak body aku nak terima waktu kat Malaysia.
ustaz to be - insya Allah

August
Ramadhan datang lagi! bulan yang ditunggu muncul kembali. allhamdulilah aku dpt menyempurnakan rukun Islam yang ketiga dengan sempurna. Hari Raya tahun nih sgtlah meriah sbb buat kali pertamanya cucu2 aku beraya dgn kitaorg. bulan rezeki lagi. allhamdulilah.
ayip n mira!

September
bulan yang bercampur baur. ada gembira ada sedih. gembira - open house hari raya, majlis marhaban n bergembira dgn abg n akak2 aku serta anak2 saudara aku kat fun fair, sedih - aku kena refer kat klinik pakar Hospital Sultanah Aminah. pegi klinik sbb lain tapi sakit lain plak yg dpt. takpe sakit tuh tandanya Allah sayang.
door gift marhaban

October
bulan sedih. makcik aku (akak mak aku) telah kembali ke rahmatullah. semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. al fatihah. bulan nih aku start pokai sbb terlebih simpan duit n sayang nak keluar dari tempat simpanan itu. bulan nih juga 1st Appointment dgn klinik pakar Hospital Sultanah Aminah JB
Restoran Meisan, Mutiara Hotel. bos terbelanja akibat salah faham hahaha

November
Ayip Zaffron 3rd Birthday. jalan2 ke nusajaya cuci mata. ketagih dgn asma rojak kat maydin anjung nusajaya. jari tersepit pintu kereta (sgt azab ok!) dan tragedi buah mangga/pelam dicuri oleh manusia bangsat lagi durjana. kepada pencuri mangga/pelam semoga bengkak tekak ko ye!
tiga2 nih nanti darjah 1 sama2

December
bulan gembira ada sedihh pun ada. gembira sbb bulan birthday aku. dpt suprise dari family aku masa balik kerja. sgt terharu. gembira sbb Johor Premium Outlets dah bukak. tapi tempat tuh bukan tempat aku yg sederhana ini. sedih sbb sudah pokai. duit abis kat kereta servis + road tax + insurans + parking kereta = poket demam. uwaaaaaaaa. paling sedih abg aku n family dah fly ke shanghai utk 3 tahun atas urusan kerja. rindu ngan azwar huhuhu
azwa, ayip n mira. last day azwar sebelum fly ke shanghai

2011 byk bagi aku kenangan n moment yg indah yg tak dpt aku lupakan. kenangan yg sedih2 pun ada juga. aku harap dapat menempuh tahun 2012 dengan lebih tabah dan sabar dan moga2 perjalanan aku di tahun 2012 dipermudahkan. aminnnnn

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah