Disaat aku mencintaimu...


ok! ok!. aku tau aku nih lembab pasal lagu2 nih. lagu yg dah nak dekat 2 tahun popular baru aku nak tau kewujudannya. yelah aku bukan dgr radio yg korg selalu dgr tuh. huhu. aku tau lagu nih pun dari cerita Dingin Lavender. bila dgr lagu nih terigt kat sesorang.... nak2 ayat mula2 lagu nih. hmmmmmmm

mengapa kau pergi mengapa kau pergi
disaat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi menyendiri lagi
disaat kau tinggalkan diriku pergi 
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

mmg pergi terlalu jauh..... semoga Allah mencuri rahmat ke atas rohnya... Al-Fatihah...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah