eeeee geram tau!

Best sgt ke agaknya rampas suami org ek? aku nyampah tull lah bila tgk pompuan yg suka2 rampas suami org nih. dah lah perampas pastu buat mcm isteri lelaki tuh plak rampas dari dia. geram betul aku tgk pompuan2 mcm nih. kalau ada depan aku pompuan2 mcm nih nak jer aku sepak. pastu sepak sekali ngan lelaki yg mudah sgt jatuh cinta ngan pompuan lain. padahal dah ada bini n anak2 yg berderet2 kat belakang. mmg lah dalam Islam dibenarkan poligami. tapi kalau zaman skrg nih mmg jenis yang kais pagi makan pagi kais petang makan petang apa cer? lain lah kalau mcm salih yacoob. dia takpe gaji puluh2 ribu. tapi ada pompuan mmg tak nak poligami. suruh dibuangnya isteri tua. spesis nih mmg takde maaf bagimu lah. aku mmg tak respek pompuan spesis nih. tahap dia lebih hina dari binatang najis mughalazah tuh. bayangkan lah suami org yg ko kejar tuh ada anak bini. dah lah ko tak nak berkongsi. ko paksa plak lelaki tuh buang perempuan yg selama nih ada kat sisi lelaki tuh time susah n senang. lelaki dungu tuh plak main buang jer perempuan yg selama nih setia ngan dia sbb dpt ganti ngan yg lebih muda n cantik. eee geram betul aku.

eh apasal aku nih emo sgt nih? bukan aku ada laki pun. aku masih single mingle lagi ko. family aku pun takde masalah mcm nih. tapi ngape aku emo sgt???


---


----


-----


nih semer gara2...

Three Sisters!
nih semer gara2 drama korea Three Sisters nih. sejak2 dah langgan Astro Beyond nih, channel OneHD jadi channel kegemaran aku n dpt mengalahkan channel2 seperti HBO, MAX, Fox Premium Movie dan channel2 yang sewaktu dengannya. drama three sisters nih ditayangkan tiap2 hari sabtu dari pukul 9.30 pagi sampai 1.30 petang. so skrg nih hari sabtu mmg aku malehhhh nak kuar g mana2. nasib baik hari sabtu adalah hari tanpa plastik. so mmg tak digalakan utk bershopping barang2 grocery time tuh heheh.

drama nih mengisahkan tiga beradik dari sebuah keluarga yg mak diorg pun ada 3 beradik perempuan gak. setiap sorg2 nih ada konflik masing2. tapi paling aku suka konflik akak yg sulung (yg tengah2 pakai baju warna grey tuh) suami dia main kayu tiga sampai mengandungkan anak perempuan lain. yg perempuan tuh plak da tau lelaki tuh ada isteri makin digoda2 plak laki org tuh. eeee geram betul tgk laki yg ada isteri n perempuan yg tak tau malu tuh. tak sabar ok aku nak tunggu minggu depan. nak tgk online mcm takde plak. so pada sesiapa yg tau link utk aku tgk cerita nih bagi tau lah ek. kalau takde pun yg summary pun takpe. asal aku tau jalan ceritanya ujung episode tuh nanti. hehehe

tapi ada gak kisah benar yg aku baca dari blog sorg akak nih. simpati aku ngan akak nih. nak letak link blog akak nih tapi aku tgk blog dia tak wujud lagi. maybe dia rehatkan kejap kot. takpe kak Allah tuh Maha Adil. mungkin perpisahan tuh ada hikmah disebaliknya. mana tau akak akan jumpa lelaki yg sejuta kali lebih baik dari bekas suami akak. kita merancang tapi Allah yang menentukan. saya doakan akak tabah hadapi apa2 dugaan yg dtg pada akak. takpe what goes around comes around. Allah bersama dgn orang2 yang teraniaya.


lagu adik Justin Timberlake nih ditujukan khas utk pompuan2 n lelaki2 yg suka runtuhkan masjid sendiri n org lain!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah