Saya dah beli. anda bila lagi?

annual pass Legoland Malaysia

Pre-Opening annual pass promotion Legoland Malaysia sudah dibuka untuk jualan. n harga yang ditawarkan diorg nih very limited time only tau. harganya RM195 utk dewasa dan RM150 utk kanak-kanak or warga emas. kalau takde discount harganya RM275 utk dewasa dan RM210 utk kanak-kanak or warga emas. annual pass nih boleh digunakan dari tarikh dibuka sampai tahun 31 Disember 2013. Legoland nih dijangka dibuka dalam bulan oktober 2012 so ada lebih kurang setahun lebih boleh keluar masuk sesuka hati dengan menggunakan annual pass nih. so sebagai warga JB aku mmg tak lepaskan peluang lah beli annual pass nih. so pada sesiapa yang nak beli tuh boleh pegi website legoland malaysia yer. actually mmg berbaloi2 kalau beli annual pass nih. cuma kalau yg anak2 ramai tuh mmg pening gak kepala nak membelinya. kat bawah nih ada beberapa picture progress Legoland Malaysia yang aku pinjam dari website Super325.

dah tanam ngan pokok-pokok

tak sabar tunggu nak bukak

roller coaster
kalau korg lalu jalan yg belum bukak lagi antara Horizon Hills ngan Nusajaya (lalu dgn atas risiko diri sendiri) sepanjang perjalanan tuh boleh nampak Legoland Malaysia. family aku ada lalu sajer2 nak round (diorg tinggalkan aku masa aku tgh leka main cityville. sampai ati tull diaorg) n akak aku ckp mcm kecik ajer legoland nih. kecik maybe dia tak buat semua rides dalam satu2 masa. sbb aku ada baca diorg nak buat rides baru setiap tahun satu. lagipun keluasan Legoland nih ialah 76 ekar berbanding universal studio singapore yg berkeluasan 49 ekar. tapi yang pasti 40 rides akan ada bila taman tema nih dibuka pada suku keempat tahun nih. tak sabarnyaaaaa!

tapi dalam diam tak diam ada satu lagi theme park bakal bukak bulan 10 nih
kat area Puteri Harbour. Hello Kitty Theme Park n beberapa
karektar kartun famous yang lain. wow!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat