My new Sleeping Partner!

Igt tak aku ada cerita pasal aku buat operasi kat umah aku n aku nak dpt sleeping partner yg baru? hahahah over ayat ko ek awan!. good news sleeping partner aku da sampai! dah seminggu lebih sampai. tak sempat nak snap2 gambar lagipun tak elok letak gambar bilik dalam blog kan hehehe.

my new sleeping partner!

 
aku beli tilam n katil jenama Natura. tilam nih mmg bagus utk orang yg sakit belakang mcm aku. n yg paling best sekali bila ko tidur time musim panas nih. ko tak rasa panas malah ko rasa sejuk jer. berbeza ngan tilam aku sebelum nih. tilam nih mmg akan ikut posture badan korg bila korg baring. takat nih aku sgt pueh hati ngan tilam baru aku. so pada sesiapa yg ada masalah belakang tuh boleh lah beli tilam nih. aku beli super single sbb bilik aku tak muat beli queen size. n tilam aku ni dari siri Intelligent Series. Untuk kepala katil plak aku pilih design yg nih:-

aku pilih design Q-150
harganya plak? aku beli ikut harga HomeFair 2011 kat JB last year. masa tuh tgh offer kalau tak offer harganya dalam lingkungan RM1500-1600 tak silap aku. tapi untuk harga home fair aku dapat ngan RM1300 siap dpt free bantal nih:-

Bio Spring Max Pillow!
so pada sesiapa nak info pasal company nih boleh lah melawat website company kat sini. tilam nih semua guna teknologi bio. ok! da tiba masanya utk aku tidur! sleeping partner aku dah memanggil2 tuh. hahaha

Comments

  1. Review tilam ni selepas setah7n guna mcmane?

    Bru try kat tebrau city tadi. Mcm best

    ReplyDelete
  2. mula2 guna dulu memang lah macam keras sikit. Tapi dah lama nih ok. Dah setahun pakai tilam nih sama macam baru beli kira tak turun (erkk betul ke istilah)

    ReplyDelete
  3. Bagaimana selepas 2 tahun tido dgn natura? Masih best lagi x spt mula2 beli dulu? Sakit belakang bdn dah elok ka? Sy tgh survey tilam utk pesakit sakit di belakang.dh tgk juga tilam natura di show roomnya...cuma masih ragu2.takut x berbaloi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah tilam ni saya still pakai sampai skrg. saya dah jarang kena sakit belakang sejak guna tilam ni. maybe sbb dia ikut postur badan kita. masih lagi best cuma kena rajin tukar-tukar posisi tilam tuh

      Delete
  4. Bagaimana selepas 2 tahun tido dgn natura? Masih best lagi x spt mula2 beli dulu? Sakit belakang bdn dah elok ka? Sy tgh survey tilam utk pesakit sakit di belakang.dh tgk juga tilam natura di show roomnya...cuma masih ragu2.takut x berbaloi

    ReplyDelete
  5. Bagaimana selepas 2 tahun tido dgn natura? Masih best lagi x spt mula2 beli dulu? Sakit belakang bdn dah elok ka? Sy tgh survey tilam utk pesakit sakit di belakang.dh tgk juga tilam natura di show roomnya...cuma masih ragu2.takut x berbaloi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat