Mari! mari! kerja kosong!


First time aku berblog dari opis. tapi aku blog time lunch ek. bukan opis hour. lagipun ptg nih aku kan jadi bos hehehe. sajer aku nak post pasal Legoland Malaysia ada buat Walk in interview untuk beberapa jawatan. so apa lagi pada sesiapa yg tgh cari kerja tuh boleh lah cuba nasib. aku pun rasa mcm nak test market jer. igt nak try jawatan yg write-in position tuh. smlm akak2 aku antar anak saudara aku gi interview kat situ. pada sesiapa nak dtg dinasihatkan datang pagi2. n sapa2 yg lepas interview akan pegi ke sesi petang plak assessment. ada 3 assessment. pueh aku cari idea bagi kat anak saudara aku masa assessment. moga2 anak saudara aku dapat lah kerja kat situ. gaji pun boleh tahan n banyak benefit2nya. kami sekeluarga mendoakan kamu dapat kerja. aminnnn

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah