Ngantuknya!

Sekarang nih tiap2 hari aku da tidur lambat. mcm hari nih lagi lah lmbt sbb tulih blog nih. tuh yg kat opis asik nak terlentok jer. kalau dulu elok jer pukul 11 aku dah tidur. takpun kul 10.30 aku da belayar. tapi skrg nih kul 12 pun aku lom tentu tido laie. apo laie yg aku layan skrg nih ek??

nguap dulu




nguap lagi




besornya mulut ko nguap




ok aku layan cerita nih:-




pasal si Geum Hwa lah nih!
adoiii skrg nih aku dok layan cita Miss Ajumma. Aku dah janji ngan diri sendiri jgn layan cerita2 korea nih. bila pukul 10 lebih jer naik bilik terus tidur. tapi akak aku plak mmg peminat hardcore korea. 24 jam tak bosan2 tgk cerita korea tuh yg sedikit sebanyak aku pun dah terjebak sikit. best plak cerita nih tuh yg terjebak nih. drama nih mengisahkan seorang wanita yg bernama Kang Geum Hwa yg kena cerai ngan laki dia sbb tergila2kan ngan pompuan lain. Kang Geum Hwa nih actually dia lawa tapi bila da jadi mak org dia dah jadi mcm nih:-


alah bukan salah dia pun tak jaga penampilan. tapi laki dia tuh tak buat yg sepatutnya masa diorg berkahwin. tadi baru laki dia ngaku. meleleh gak airmata aku tgk masa bekas laki dia tuh mintak maaf atas apa yg berlaku. si Kang Geum Hwa nih kira bangkit semula lah sbb dia perlu sara anak dia. tapi si pompuan ulor tuh asyik2 nak kenakan si Kang Geum Hwa nih:-

pompuan ulor muka plastik nama dia Wang tak ber Se Mi. kalau jumpa
kat korea nih ada rasa mcm nak sepak jer pompuan nih
Aku dah lah pantang pasal org rampas2 laki org nih. lagi lah cerita korea nih mmg tak abis2. tiap2 drama dia mesti ada babak pompuan tergila2kan laki org. geram tull aku ngan tak ber Se Mi nih. tak abis2 nak jahanamkan si Kang Geum Hwa. cerita nih sampaikan ngan mak aku pun layan sama dok marah ngan Wang tak ber Se Mi nih. mmg tak sabar aku nak tunggu tiap2 malam cerita nih. kat internet plak tak buleh tgk. kalau buleh tgk plak tak paham takde sarikata. adesss tapi apa2 pun aku ske si Geum Hwa nih ngan bos dia hehehe rasa cam sesuai jer.

Aku mmg marah betul kalau dgr cerita pasal rampas2 laki org nih. tak kira lah dalam drama ke realiti ke. mmg aku tak suka. mmg lah dalam Islam dibenarkan kahwin lebih dari satu tapi kena tgk jugak lah kemampuan diri tuh. ko cuba bayangkan org tuh susah2 bina keluarga dari takde apa2 kepada ada apa2. means kehidupan dah lengkap lah. sekali ko terus masuk ikut jalan belakang sbb pada ko lelaki yg ko kawin tuh ada segala2nya. abih bini dia yg 1st yg dulu susah payah sama2 bina keluarga apa cerita??? seriously aku mmg tak suka. pulak tuh kalau dah jadi no 2 tuh sedar2 lah diri ko dah kawin ngan laki org kan n ko da tau apa risiko nya kan? kenapa ko nak lebih2 plak. sedar2 lah tempat dan kedudukan diri ko tuh!

eh apasal aku emo sgt nih???? aku bukan ada laki pun. yelah misalnya kalau benda nih berlaku kat org yg terdekat ngan korg marah tak????

eh melalut plak aku cerita pasal Miss Ajumma leh melalut ke cerita lain plak. apa2 pun sila2 pada siapa2 yg ada Astro Byond tuh boleh lah yer pegi ke channel 393 One HD setiap hari Isnin - Jumaat pukul 10.25-1145 malam. kalau rasa laki korg nak tgk cerita lain kalau ada record tu record2 lah dulu kalau takde record mintak lah dia langgan yg boleh record tuh. bukan apa kang laki korg mkn luar plak sbb asik layan cerita korea jer hehhe

PERHATIAN: cerita kat atas pasal rampas laki org tuh takde kena mengena ngan yang hidup atau yg mati. n jugak takde kena mengena ngan akak aku yg peminat HARDCORE drama korea nih sbb suami dia dah meninggalkan dia buat selama2nya dijemput ilahi 2 tahun yg lepas sebelum dia jadi peminat HARDCORE drama korea nih lagi. Al-Fatihah utk arwah suami akak aku tuh...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah