Ujian Allah untuk aku...

makanan time demam. ini aje yg sodap
Dah berapa hari aku tak sihat. camner nak keje esok. demam n satu badan lesu. kaki aku rasa sejuk tapi badan aku rasa mcam panas jer. anak saudara pegang aku pun ckp badan aku panas. bila aku jumpa doktor dia ckp demam sikit. aku rasa bukan demam sikit nih. mcm demam banyak jer. dia cuma bagi paracetemol, ubat selsema n batuk. padahal aku tak selsema. aku jarang demam kalau tak selsema. selalunya aku demam sbb aku selesema. tapi kali nih aku tak selsema. tapi badan2 aku sakit2 nih. sendi2 pun mencucuk2 jer. aku nih cepat berpeluh. nih kalau duduk dalam selimut tebal tuh pun aku tak berpeluh. yg aku dapat bahang panas dari badan aku nih. aku dah rasa tak sihat dari hari jumaat. bandn aku da sakit2 n aku rasa bahang semacam jer. camner nak keje esok. opis aku bukan senang nak cuti apatah lagi MC. nanti kata aku menipu lah. buat2 sakit lah. agaknya kalau org mati dalam opis baru nak caya kot.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat