Lulian!

adehh mana nak dpt skrg nih!

Nak kata peminat tegar takdelah jugak. Sebab aku nih kalau dah tak nak makan, tunjuk durian sedap mana pun aku tak pandang. Tapi bila tetiba rasa macam nak makan berbiji2 aku boleh layan. Ada sekali tuh abg aku bawak punyalah banya durian siap diorg ckp ngan aku sodap durian nih, kuning lah tapi aku wat bodo jer. Masa tuh perut penuh mmg tak ingin langsung nak makan. Kat area rumah aku nih bila time musim durian mmg berderet2 orang jual tepi jalan. Al maklumlah aku kan duduk kat pinggir Johor Bahru dekat-dekat ngan sempadan Pontian yang kiri kanan mmg nampak pokok durian je. So mmg senanglah aku nak dapatkan durian yang sodap dan murah-murah berbanding masa duduk Larkin dulu. Dalam banyak2 orang jual tepi jalan aku paling suka satu uncle jual durian dekat jalan Johor Bahru - Pontian kat area Bandar Kangkar Pulai. Uncle nih jual dalam van warna putih. Seriously durian yang Uncle nih jual tak pernah mengecewakan. Memang sodap2! tapi tang harga tuh tak dapek ler nolong ye. Nasib baik kitaorg nih regular customer hehehe.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah