Sukanya diaaaa

Suka lah tuh!
Bukan birthday dia pun. Birthday dia dah lama berlalu. Tapi hari-hari dok mintak robot Transformer nih. Puaslah aku dok cari kat kedai RM2 sbb harituh aku ada macam nampak lah. Tapi bukan Transformer, dia tukar sikit namanya Transrobot ekekeke. Yelah kalau yg ori punya robot Transformer kan mahal pastu mana nak cari. Kalau kat JB nih selalunya jumpa kat Toys r Us je. Nak jadi cerita ada satu hari tuh aku n family aku pegi lah Jusco Taman U sekali boleh plak jumpa robot Transformer nih. Tapi yang tinggal Bumble Bee budak nih plak mmg peminat setia Optimus Prime. So nak tak nak mak dia pun beli jer lah robot tuh. Kopak lah akak aku RM119.00. Budak nih plak duduk kat playground bawah ngan tok mak dia. So akak aku decide balut robot nih kasi mcm hadiah. Heheh nih reaksi dia:-



Budak nih cakap aku Megatron sebab aku jahat selalu sakat dia. Mak aku pulak Bumble Bee sebab baik. Dia pulak Optimus Prime. Tapi untuk mama dia takde lah pulak. 

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah