Lama menyepi

Aku kalau dah layan drama Korea memang boleh bersawang lah blog nih. Kalau drama Korea tuh aku layan kat tv je, ada lah sikit aku rajin nak update blog nih. Tapi kalau aku layan drama Korea online memang lah. Balik kerja jer lepas mandi n buat apa2 yang wajib dulu terus layan drama Korea sampai waktu tidur. Kalau weekends plak memang time malam yang patutnya aku buat stok blog tapi aku dok layan drama Korea sampai pukul 3-4 pagi. Kalau ada aku post kat blog aku nih pun stok2 yang aku buat sebelum aku layan drama Korea tuh. 

Dummy Mummy @ My Blessed Mom

Awal tahun harituh aku dok layan cerita Dummy Mummy or kalau kat OneHD tajuknya My Blessed Mom. Cerita nih actually aku layan kat OneHD dulu. Itu pun drama nih adalah drama ulangan kat OneHD tuh. Sebelum nih tak silap aku drama nih ditayangkan sekitar bulan 8 last year. Tapi kitaorg tak rekod pun utk ikut drama tuh. Aku kan jenis tak sabar kalau tengok drama-drama bersiri nih. So memang setiap drama Korea yang aku layan kat OneHD tuh aku akan goggle. Mana tau drama nih ada kat online kan. Tak pun paling teruk pun cari synopsis or summary drama ni.

Sekali drama ni ada plak online siap ada subtitle lagi. So apa lagi aku dok layan cerita nih kat online aje lah. Drama ni kira best jugak lah n sangat-sangat menyedihkan. Siap mencurah2 air mata aku nangis tengok drama Korea nih. Sedih!

So pada korg yang tak sempat layan drama nih boleh lah gi sini ek:


Sedih sangat-sangat drama nih. Sejak dah masuk umur 30-an nih cepat sensitif hahaha takleh tgk or cakap benda yang emosional or menyedihkan mesti air mata dah bergenang ekekekekek. So pada sesiapa yang bosan hujung-hujung minggu tuh bolehlah layan drama nih ek. Tapi jgn lupa sediakan banyak tisu heheheh

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah