Gila ke aku?

Aku nih semenjak 2-3 hari nih asyik sengeh memanjang. Kekadang tuh sengeh sorang-sorang sampai semua orang tegur aku kenapa aku sengeh sorang-sorang. Aku pun tak tahu apa yang aku sengeh kan tetiba jer aku nak sengeh macam tuh. Lepas tuh hati aku plak rasa macam satu perasaan masa tengah bercinta. Padahal aku takde plak bercinta nih. Tengah kenal-kenal ke pun takde. Korang tahu kan camner perasaan time bercinta. Alah tetiba korang rasa macam nak senyum sorang-sorang. Pastu hati korang rasa macam teruja je gitu. Padahal aku takde benda yang nak diterujakan. Dahlah tadi tension baru kena maki dengan client yang macam S***L tuh. Tapi boleh plak beberapa jam lepas tuh aku still tersengeh sorang-sorang lagi. Aishhhh parah dah nih. Rasa macam orang gila pun ada. Pueh jugak lah aku nak ilangkan perasaan teruja macam orang bercinta dalam hati aku nih. Ke penangan aku makan beriani kambing sabtu lepas. Kepala aku pun asyik sakit jer nih macam ada orang buat scan dalam kepala otak aku nih. Tuh yang macam tak betul je kot nih hahhahah.

ke aku teruja ngan mamat nih??? wakakakaka

Harap-harap perasaan teruja tuh adalah petanda yang yang baik-baik sajalah ye. Seperti mendapat rezeki seperti bulan jatuh ke riba ke, menang peraduan ke (wakakaka), dapat kerja baru ke, dapat boipren macam Danny O'Donoghue ke wakakaka, dapat suami ke (nih lagi wakakaka) atau apa-apa sahajalah asalkan yang baik-baik sahaja... Insha Allah aminnnnnnnnn.

Sapa Danny O'Donoghue? dia lead vocal band The Script lah hehehe. TaTa Adam Levine saya dah ada boipren baru hahahaha. 

The Script - Hall of Fame

*tetiba mood teruja tuh da ilang ye malam nih mood macam nak gigit orang sekarang nih grrrrrrrrrrrrrr

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah