Kenangan Mengusik Jiwa

satu-satunya yang tinggal

Aku suka pergi rumah nih. Satu-satunya orang paling tua disebelah arwah bapak aku yang tinggal. Suka pergi rumah Tok sedara yang aku panggil Tok Cik ni. Harituh masa weekend mak aku ajak gi rumah dia sebab Tok Cik perempuan telefon katanya tanya kabar mak aku. Mak aku dah lama tak menziarah tok cik aku nih sebab mak aku kan sakit masa hari raya haritu. Selalunya mmg tiap2 hari raya mmg tak miss pergi rumah tok cik aku nih. Dua-dua dah umur 80 an tapi masih kuat lagi. Arwah bapak aku beza umur 2 tahun jer ngan tok cik aku nih. So bayangkan lah kalau dia masih ada lagi mesti dah 80 jugak kan. Aku suka pergi sini sebab macam-macam cerita yang aku dapat masa arwah bapak aku muda-muda dulu. Tok cik aku cerita sampai bergenang air mata dia. Memang betul-betul kenangan mengusik jiwa....

rindu ngan arwah bapak aku.. selalu suka g sini sebab tok cik aku mcm arwah bapak aku cuma arwah bapak aku tinggi jer. Al-Fatihah...

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji