Rezeki! Alhamdulilah

model Domino's yang baru

Harituh, hari yang lepas2 dah lama dah ekekeke, langkah kanan plak order Domino's nih. Mula-mula memang plan nak kongsi2 beli Domino's nih tetiba bos boleh masuk plak bila budak Domino's nih hantar. So nak cover macho bos aku pun tanya berapa harga n terus dia bayarkan ekekekek. Alhamdulilah selamat duit kitaorang semua. Tapi yang best pasal Domino's nih perkhidmatan utk delivery memang tip top. Tak macam yang satu lagi tuh. Bab delivery hancusss. Kalau nak makan yang satu lagi tuh sama ada take away or makan kat situ. Tapi kalau delivery sorry lah yer. Pizza pun hangus. Lambat nak mampus. Lepas tuh ada benda yang  tertinggal. Sampai ke sudah tak hantar. Siap janji nak bagi Pizza free lagi. Tapi tak sampai2. Rasanya orang yang hantar pizza tuh makan kat tengah jalan kot. Memang kena belajar dari Domino's lah cara2 delivery yang baik.


grocery shopping

Malamnya plak gi wat grocery shopping sekejap. Kononya nak wat masak-masak esoknya. Weekends kan memanglah kena ada menu sebab ramai orang datang umah jenguk mak aku. Lepas bayar jer dah pukul 9.30 malam. Tapi boleh plak akak aku nak belanja makan pizza gak.


Pizza lagi! nasib baik lain2 restoran

So siang n malam aku melantak pizza jer. Camner badan tak semakin bolat. Adehhh. Tapi Pizza nih kitaorag take away jer hehehe rasanya Pizza Hut servis yang terbaik Jusco Tmn U kot. Sebab saya takde byk masalah ngan Pizza Hut nih ya.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat