Makan-Makan: Village Beryani Cafe

kali ni makan disini!

Haritu bos belanja makan kat sini. Rezeki jangan ditolak heheh jimat sikit duit makan tengahari kan. Bukan first time makan kat sini. Ada beberapa kali jugak lah. Beriyani kat sini adalah stail India Utara kot tak silap aku.

muka lapar hehehe

Aku order nasi beriani kambing. Opsss kalau mak aku tau order beriani kambing abis aku. Hehehe. Tapi rasakan ye. Mau pening 2-3 hari aku lepas tuh sebab langgar pantang larang makan kambing huhuhu.


Nasi aku. Kambing kena timbus. Ada telur rebus, acar, rahsam
 (betul ke aku eja) & yougart n bawang (sedap gilos yang nih)

Apa-apa pun burppp Alhamdulilah. Kenyang aku haritu. Makan free plak tuh huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat