Tempat lepak Fav.


Aku kalau bosan-bosan, sinilah tempat aku melepak sambil makan-makan sambil budak tecik si ayip tuh main kat Playground nih. Walaupun makanannya tak sesedap kat luo tuh tapi selesa takdelah panas sejuk jer ada aircond kan kat sini. 


Sedap jer kan tengok milo ice nih kan? 
Kalau bulan puasa mau boleh meleleh air liur tgk gambar nih


Ais jagung..... slrupppp!

Tapi actually aku tak berapa suka lepak sini dah. Sebabnya anak saudara aku nih suka main kat playground nih tapi ada budak-budak yang main kat sini ganas-ganas. Si ayip nih selalu kena buli. Kalau kena pukul ke tolak ke tak pernah nak membalas. Tadah jer. Aku plak nak marah anak orang kang mak bapak budak-budak tuh takleh terima plak. Last-last aku jerit jer kat anak saudara aku panggil balik. Ada sekali tuh siap tolak-tolak, nasib baik tak jatuh dari tangga tinggi tuh. Yang pelik tuh mak bapak budak yang menolak tuh buat bodo jer. 

Memang lah budak-budak jer tapi jaga-jaga lah sikit anak tuh. Jangan biarkan jadi pembuli. Tahulah anak ramai, kalau hilang sorg ada 4 lagi (kalau mak bapak jenis pikiran mcm nih ada memang pengsan aku), tapi  kitaorang ni itu jer sorang yang kitaorang ada tau.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji