Jalan-Jalan: Hatyai, Thailand



Bukan aku yang pegi tapi akak aku, anak dia n anak saudara aku. Aku nih payah sikit nak ngikut. Bukan boleh cuti lelama. Akak aku g masa cuti sekolah bulan3 haritu. Bulan 3 baru aku nak post skrg? hik hik hik

Banyak post tertangguh. So post aku nih ikut gambar2 yg telah diambil ler. Kiranya post bulan 3 baru sekarang aku nak share heheheh.


Gambar kat pasar terapung kat Hatyai. Akak aku pegi ikut rombongan taman sebelah taman rumah aku. Diorg pergi naik bas Jumaat malam Sabtu sampailah hari Selasa malam Rabu baru balik. Jauh gak kan perjalanan dari JB-Hatyai. Berapa Negeri kena merentas kan. Fuhh letihhh beb.


Untung budak kecik nih, kecik-kecik dah melancong merata. Makcik kamu nih Dik, dah tua-tua baru dpt merasa. Family aku bukan orang senang. Kalau nak g jalan-jalan pun g Pantai Lido jer Dik. Berkelah kat situ sambil mandi-manda. Sekarang nih pun Pantai Lido dah takde dah nak naik Kondo. Kesian betul! Banyak nostalgia kat situ.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji