*Yawn*

Amboii lama betulkan aku berehat.

Malas betul nak bukak blog nih. Lagipun kerja pun banyak kat opis.

Baru cuti 2 hari belum 2 minggu. Pernah cuti 2 minggu lebih fuhhhh banyak kerja tertunggak.

Tapi apa-apa pun aku puas dapat pegi bercuti.

Walaupun hanya sekejap tapi boleh lah cuci mata tengok tempat orang.

N tak lupa jugak pada lepasan SPM yang baru mendaftar masuk ke Institusi Pengajian Tinggi Awam.

Good Luck aku ucapkan.

2 orang anak saudara aku dapat tawaran further study kat UiTM. Tahniah anak-anak saudaraku.

Semoga apa yang dicita-cita tuh tercapai.

Time-time gini teringat masa aku hari pertama di ITM Shah Alam, masa tuh belum tukar UiTM lagi.

Sedihnya tengok mak aku tinggalkan aku kat pintu pagar Kolej Seroja.

Wakakakakak

Anak mak lah katakan hihihihihi

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah