Makan Lagi!

Macam kagum plak dengan diri sendiri sebab tahan tak makan burger kat McD. Dah 7 bulan aku boikot makan McD. Walaupun burger fav. aku prosperity burger tuh ada masa awal tahun harituh tapi tekak aku tak teringin pun. Lepas tuh burger fav aku fillet-o-fish yang aku dah telan sejak umur aku 5 tahun dah tak teringin dah sekarang. Harap-harap aku stay macam nih dalam jangka masa yang panjang or selama-lamanya ke kan. Yup aku tahu ramai orang kita yang kerja kat McD. Tapi nak buat camner kan memang tekak aku da tak lalu nak makan McD. Lagipun banyak faedahnya bukan sahaja atas sebab kemanusiaan tapi kesihatan dan kewangan juga. 

Tapi sejak tak makan McD nih aku dok layan KFC jer. Nak wat camner kan?? Takde pilihan. Kalau burger  daging ke apa ke baik beli yang stall tepi jalan tuh. Marbeles gila ok!

KFC Breakfast boleh tahan sedap gak. Pernah try?
kalau gi KFC mesti order nih
Zinger burger Tangerine. Tak tau burger nih ada lagi tak. Tapi sangat lazatttt
Ayam KFC KPOP. Ok sos mmg sedappp tapi sikitt sangat!

Comments

  1. waduh2..kok terliur aku tgk gbr ni... :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tabung Haji