Aspire S7



Haritu masa ada PC Fair akak aku mintak aku carikan acer s7 nih. 

Dia plak takde gi Hatyai time tuh. So aku pun meredah PC Fair cari menda nih. 

Time tuh S7 nih benda baru so memang payah nak dpt kat PC Fair. Tapi nasib baik dapat good deal kat satu booth nih n booth nih company tuh aku percaya sikit sebab dah establish n aku dah beli beberapa laptop n pc ngan company tuh dulu.


Memang nipis gila laptop nih n ringan jer macam macbook air. Actually akak aku nak beli macbook air tapi bila mengenangkan salesman yang jaga kedai barang apple sombong nak mampus macam kitaorang tak ada duit terus tak jadi nak beli. Lagipun akak aku payah nak pakai barang apple nih sebab dah biasa ngan sistem windows kan. 

Harganya RM3799 tapi dapat discount RM200. OS nya adalah Window 8. Oklah memang ringan gila. N yang lagi satu gila best adalah touch screen ek. 

Aku panggil Aspire S7 nih laptop Megan Fox sebab iklan dia guna Megan Fox hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah