Chaiwalla & Co. Honest Tea

Chaiwalla & Co. Honest Tea

Pernah pegi Chaiwalla & Co. Honest Tea tak?
Warong kopi & teh moden nih terletak di Jalan Tan Hiok Nee, Johor Bahru.
Aku yang memang orang Johor Bahru nih pun baru jer pegi sini masa bulan 10 haritu.
Cerita bulan 10 baru keluar sekarang?? Alahaiiii

Actually aku memang jarang pegi pusat bandar JB sebab aku skrg duduk kat pinggir bandar JB so memang maleh nak pegi bandar. So satu hari tuh anak2 saudara aku yang dok kat KL tuh dtg umah aku n ajak gi Chaiwall & Co. nih sebab dengar dari kengkawan n social network. So aku ngan bebesar hati pun bawak ler diorg pegi walaupun tak sure kat mana warong nih 
(hihihi padahal time ko sekolah dulu jalan2 tuh ler ko lalu nak melepak kat Kotaraya tuh ekekeke)
Masa malam pertama g tuh tak dapat sebab ada bazar karat kan. Jalan jem gila masa tuh.
So siangnya kitaorg pergi dalam pukul 12 gitu n alhamdulilah warong tuh dah bukak n yang paling best xda orang hihihi boleh lah snap2 gambar.

Kitaorang punya
aku punya

Memang sedap2 semua kopi & tea kat sini. Aku order Tea & Caramel. Sedappp
Rasa sejuk jer masuk tekak n manis n rasa semua kena.
Aku rasa anak-anak saudara aku punya pun sedap gak.
Especially kopi dia. Memang sedap.

bawa pulang

Pastu rasa macam tak puas kan. So apa lagi beli satu lagi.
Kembong air aku haritu!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat