Huk Huk Huk

January 2011 - 1st time n ada beberapa rides belum bukak lagi

February 2011 - 2nd time. Baru bulan lepas pegi, pegi lagi?

2012 - First time budak2 nih pegi. Ramai gila hokay!

2013 - Paling best! sebab pergi dengan 3 bas

Secara rasminya aku tak join annual trip to Universal Studio Singapore 2014.
Sedih jugak sebab since 2011 memang tiap-tiap tahun pergi USS nih.
Tapi this year tak dapat join plak.

Actually memang aku yang tak mau pergi.
Reason pertama, aku memang malas cos esoknya aku kena kerja dgn kaki sakit.
Reason kedua, apa jer orang penakut mcm aku boleh naik. Transformer jer kot? 
Reason ketiga, aku maleh nak buang duit. Nak simpan untuk trip seminggu yg lagi best bulan 3 nih.
Reason keempat, paling PENTING, mak aku tak berapa sihat so lagi penting ada kat rumah dari berjalan. 
Lagipun aku nak menikmati cuti-cuti umum nih kat rumah dari g jalan-jalan hihihi.
Nikmat duduk rumah time cuti, lepak kat kerusi malas sambil tengok tv. Fuhhh best gila.

This year aku cuma nak buat satu trip jer (kang bos aku jerit kang sebab amik cuti. Padahal cuti tuh hak kami!). Pastu aku memang tak pikir trip lain ler.
Walaupun ada ura-ura nak repeat pegi Bandung masa Deepavali (miss roti Kartika Sari so much!) tapi tak berapa pasti bergantung kepada kadar kewangan aku ho ho ho.

2015 trip? South Korea? or lagi afdal gi Umrah lagi kot?
Kita merancang, Allah menentukan...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah