Kejap je kan?

Yeay saya g sekolah baru!

Kejap kan? kejap jer dah masuk 2014.
Kejap jer dah 6 tahun budak nih.
Next year plak dah masuk darjah 1.
Tahun nih hari-hari aku kena hantar budak tecik nih gi sekolah tadika dia.
Last 3 years hantar antar anak saudara aku azwar g sekolah tadika untuk 2 tahun berturut-turut
This year plak hantar budak tecik nih.

Oleh kerana Johor dah start cuti hari Jumaat & Sabtu, so 1st day sekolah ikut negeri-negeri Kumpulan A iaitu 1/1/2014 haritu. Masa nak hantar tuh aku risau gak kan sebab dah 2 tahun dia kat tadika lama dan serasi ngan kengkawan n cikgu. Sekali mak dia plak nak tukar angin masukkan tadika nih.
Lagilah sekolah tadika baru dia nih dari pukul 8 pagi - 5 petang. Tadika nih bukan ngan Taska. 
Tapi memang waktu pembelajaran dia dari pukul 8-5 ptg n ada break dari pukul 12 tghari - 3 ptg.
Yg special ngan tadika nih memang dia limitkan murid dalam kelas. 1 kelas 15 orang.

Actually masukkan dia kat sekolah nih nak biasakan dia untuk sekolah rendah next year.
Next year sekolah yg bakal anak saudara aku masuk nanti waktu pembelajarannya dari pukul 8 pagi - 5 petang gak. Sekolah apa tuh ek sampai petang baru balik hihihihi. Sekolah tuh sekali ngan Sekolah Agama memang dia tak balik rumah n pegi sekolah balik.

Masa nak hantar dia haritu aku plak yang sedih hihihihi
Mak aku ckp kalau anak sendiri camner lah ek
Kuat tull naluri keibuan aku kan?
wakakakakakakakaka


*cuba-cuba nasib masuk bloglist mamaniza.com
Heeeee follower saya tak ramai huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat