Aku boleh!

pelaburan jangka masa panjang

Hahha stop kejap cerita pasal Shanghai. Nak cerita pasal 'aktiviti' aku hari ini.
Actually hari ni aku ada appointment kat salah satu Klinik Pakar kat HSA or Hospital Sultanah Aminah JB.
So aku cuti ler hari ni sebab nak gi check-up.
Alhamdulilah result aku semua ok n semua turun.
Berat turun 9 kg. Gula aku dah ok turun ke 6 dulu 12 ok.
Blood pressure aku pun turun.
So kali ni pergi hospital tak kena marah. Doktor pun suka jer tengok result aku.

Lepas nih jumpa lagi dokor dalam masa 4 bulan.
Dah rasa penat bawak lemak lebih kat badan.
So kena motivate diri untuk turunkan lagi 9 kg.
Yeahh 9 kg or lebih.

Hello treadmill! lama tak jumpa kan??

Misi pertama cari kasut jogging dulu.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah