Wishlist!



Hari raya haritu dok tgk org amik gambar pakai monopod lah go pro lah.
Tapi aku tak minat semer tuh.
Yang aku nak sangat kamera kat atas nih.
heeeeee nak sangat2 macam nak beli sekarang jer.
Walaupun guna handphone senang. Tangkap gambar terus share. 
Tapi gambar tak lawaaaaaa.
Memang dah lama ngidam nak beli Olympus PEN nih.
Tapi ada jer benda lain yang nak beli dulu kan.
Sekarang benda lain tuh semer dah dpt.
So next target mirrorless camera, Olympus PEN nih
(Camera DSLR boleh keluar senarai wishlist hihihi)

Agak-agak kalau kumpul RM1 sehari dpt tak kamera nih raya tahun depan?
Tahun depan mesti dah turun kan?
(kalau turun pun takkan turun sampai jadi harga RM365 kannn? : P)

Nak tau apa beza DSLR ngan Mirrorless Camera boleh klik kat link bawah nih:-


Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji