Happy Birthday to Me!

Terima kasih, sayang Ariff juga.

Last week genap umur aku 35 tahun. Fuhh lagi 5 tahun masuk 4 series plak. Rasa macam cepat jer masa berlalu. Rasa macam baru semalam umur 25. Sekarang dah 35. Bila umur dah meningkat nih kesihatan pun dah tak berapa baik. Ok aku baru umur 35 bukan 53. Tapi aku dah kena makan 7 biji pil tiap-tiap pagi. Nak buat camner karang lain plak jadi kalau tak amik pil tuh.

Birthday kali nih aku buat pulut kuning sikit, bagi adik beradik yang dekat, kengkawan opis n jiran. Lama tak makan pulut kuning lagipun mak aku ckp sedap kalau dapat makan pulut kuning. Nasib baik akak aku nak masakkan. Balik rumah lepas kerja dapat surprise lagi. Ayip n sorg lagi anak saudara aku Atin bawak kek n hadiah. Sweet sgt tengok Ayip tulis kat birthday card tuh.

Dpt shawl drpd akak aku. Thank you kak cah.

Semoga aku  ditetapkan iman, dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki dan ditemukan dengan jodoh.

Amin ya rabbal 'alamin

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji