Jemput-jemput Udang

Hahah terhangus sikit

Ada orang panggil cucur. Tempat korang panggil apa ek? Kalau kitaorg panggil jemput-jemput. Salah satu kudapan petang favorite aku. Tapi makanan nih tak sihat ler pada aku sebab kena goreng dengan minyak yang banyak kan. So sesekali boleh lah makan. Goreng jemput-jemput nih time orang ramai kat rumah aku jer. Baru seronok makan. Anak-anak saudara aku pun tak sabar-sabar siap curi-curi masuk dapur nak makan dulu. Lagi-lagilah kalau letak udang. Fuhh memang kejap jer licin.

bancuhan tepung

Lagi sedap makan jemput-jemput nih kalau ada sambal tumis or asam pedas smlm punya (dah dipanaskan n pekat) fuhh memang terangkat ler. 

Haishh tetiba lapar plak. Rasa macam nak bancuh semangkuk tepung lak hihihi

Untuk resepi sila klik sini

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji