Nasi Kerabu

kasi besar sikit gambar

Rindu pulok nak makan nasi kerabu makcik Pasar Tani ni. 
Untuk aku lah ini nasi kerabu the best kat JB 
Aku tak tau ler tekak orang lain, tapi aku da rasa banyak nasi kerabu kat JB, yg kat sini memang the best. Semua kena n balance.

Dah lama tak beli bila pegi dok lalu ramai orang terus kansel sebab selalu aku beli lepas beli ikan & ayam so berat plastik nak pegang tuh yang malas.
Aku nih kureng makan pedas n sambal cili padi dia memang pedassss so bila makcik nih nampak aku,  "Nasi Kerabu tak nak sambal 1 kan?" hahaha nampak tak disitu? regular customer nih.

Harga: RM4.50 - Ada Daging Salai, Solok & Telur Masin
Lokasi Nasi Kerabu: 
Setiap Ahad Pasar Tani Taman Sri Pulai, Johor Bahru
(Satu-satunya gerai Nasi Kerabu yg ada. Sebelah gerai roti canai dan bawang2)
Bazar Ramadhan pun kat tapak Pasar Tani Taman Sri Pulai, JB,

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji