No Title

Sampai pause nak tangkap muka mr bean

Banyak betul benda nak cerita tapi macam malas nak menaip. Idea pun kadang-kadang datang kadang-kadang tak. Time datang idea masa kat opis n kadang-kadang masa memandu pergi dan balik kerja. Camner kan? lepas tuh sampai rumah dah lupa apa yang perlu dibuat. 

Masa untuk aku belek-belek blog aku plus blog walking blog orang lepas solat maghrib sampailah pukul 9.00 malam lepas tuh time tengok tv pulak takpun belek handphone tengok facebook or mengendap instagram orang. Kadang-kadang kalau dah penat sangat memang belayar depan tv or masih pegang handphone. Tuh je lah masa aku nak belek hp or tengok tv time weekdays.

Ada orang tuh aku tengok dulu masa aku suruh beli smart phone dok ckp tak payah lah, buat apalah, guna hp cuma nak call orang je. Tapi bila dah beli, hah kau dok belek facebook je 24 jam!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat