Big Bad Wolf

Budak yg tak mau bergambar

Pesta buku Big Bad Wolf kembali lagi. Kali ni di Danga City Mall, Johor Bahru. Kali ni aku tak lepaskan peluang untuk mendapatkan buku-buku dengan harga yang sangat murah. Last week aku ngan mat ayip pegi ke BBW nih. Payah betul bawak budak tecik nih. Dia plak rambang mata tengok buku-buku kanak-kanak yang ada kat sini. Semua dia nak. Nasib baik harga memang murah-murah. Memang memborong buku aku haritu.

Borong buku memasak jeee
Aku nak beli novel. Novel RM8.00 je mana tak naik juling biji mata aku. Tapi masalahnya aku bawak budak kecik Mat Ayip ni n mak dia plak tak ikut. Payah betul nak cari buku, nak tengok dia. Dah lah ramai orang. Last-last dpt satu je novel. Ingat nak repeat lagi sini beli buku. Pegi sorang je. Tapi rasa macam tak sempat je.

Doraemon!
Lepas kaunter bayaran, adalah orang jual magnet & buttons. Boleh juling gak biji mata kat sini tengok benda comel-comel. Akhirnya aku beli magnet Doraemon nih. Tak boleh tahan tengok. Mesti kena bawak balik gak!


So kepada penduduk-penduduk Johor Bahru yang ada kesempatan, boleh lah berkunjung ke Big Bad Wolf ni di Danga City Mall. Masih sempat lagi nih. Pesta buku nih sampai 7/6/2015. Sesiapa yang terasa nak cari bahan bacaan untuk anak-anak, ini lah tempatnya. Harga buku serendah RM2. Memang berbaloi-baloi!

Comments

  1. CT penah pergi skali jeeee BBW ni rasanya 2 tahun lepas hehehe..
    sbb kat KL kebetulan time tu.. yg dibuat kat penang ni x pernah jenguk lak..

    mmg berbaloi2 kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup memang berbaloi-baloi. RM100 macam-macam bukan dapat kan.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat