Salam 4 Ramadan 1436 Hijrah

Iftar 2 Ramadan 1436 Hijrah
Salam 4 Ramadan! Cepat dah 4 Ramadan kan? Maka cepat juga ler aku dah nak naik kerja. Kali ni aku amik cuti Jumaat sambung 1st Ramadan hari Khamis yang Johor dan negeri2 sewaktu dengannya yang amik sebagai public holiday. So sambung ler ke Sabtu & Ahad. Tapi kejap jer 4 hari tuh berlalu. Harini last cuti. Esok back to normal. Belum kena time kerja/puasa lagi nih. Tapi aku ok jer sebab dah praktis masa sebelum puasa hari tuh. Bayar hutang puasa. Time tuh lagi lah balik lambat. Memanjang buka puasa kat dalam kereta. Takdenya dapat teguk air kat rumah. Semua atas jalan. Tapi bulan puasa ok lah sebab memang balik awal kan. 1/2 jam awal. 

Harap-harap bos aku memahami lah ek. Jalan kat JB nih bukan macam dulu. Jem jer dah skrg nih.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji