Makan-Makan: Breakfast 2

Last year aku ada share pasal breakfast yang paling dirindui bila kita keluar negara. Actually aku ni takde benda nak tulis. Tengok gambar makanan jer yang banyak. So nak bagi clear gambar-gambar kat handphone aku dan jugak laptop aku, meh ler aku share kat sini. Sayang pulak nak delete tapi tak up gambar makanan ni kat mana-mana. Mana tau boleh jadi reference buat aku.

Breakfast di KFC. Nasi Ayam dan Sambal
Boleh didapati dimana-mana restoran KFC yg
menawarkan hidangan breakfast

Nasi Ambeng RM berapa dah lupa
Terbaikkk jugak nasi ambeng ni;
Lokasi: Pasar Larkin, Ground Floor

Nasi Lemak Ayam RM1.20.
Mana lagi nak dpt nasi lemak ayam RM1.20 zaman GST ni?
Lokasi: Kg. Skudai Kiri/Kg. Usaha Jaya (kurang pasti)

Nasi Lemak Paru RM4.00.
Yeahhh Terbaikkk paru sambal dia.
Lokasi: Taman Dahlia, Johor Bahru

Nasi Ambeng RM4.00
Mana nak dapat RM4.00 tapi ayam size besar? Serunding sedap gila.
Lokasi: Jalan Chendrawaseh, Larkin Jaya

Meehoon Goreng Putih RM2.50
Sedap! Sedap! Sedap! Sambal sedap!
Lokasi: Bandar Pulai Jaya, Kangkar Pulai.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah