Lagu yang melting

Korang ada tak lagu bila dengan rasa mcm melting jer gitu?

Rasa cam terbuai-buai jer bila dengar lagu tu?

Meh nak share antara lagu yang boleh buat perasaan aku cair

Vanessa Williams - The Sweetest Day.
Suka semua lagu Vanessa Williams. Kalau dengar lagu ni aku dok bayang dengar lagu nih time hujan turun or dengar time malas yang senyap sunyi di musim sejuk time salji turun. Hahaha verangan jer tau!

Selena - Dreaming of You
Lagu Mendiang Selena ni best kalau dengar tengah-tengah malam sunyi ditemani dengan bunyi cengkerik. Kalau lagi ni pulak aku dok bayang dengar sambil baring tengok langit tengah malam-malam buta. Hahaha jangan benda lain yang melintas dah lah ye. Lagi satu Selena nih mati kena tembak ngan pengurus fan club dia. Kesian dia baru nak popular kat US ngan album english. Sebelum ni dia memang popular kat Mexico. Penyanyi latin.

Renee Olstead - A Love That Will Last
Aku start dengar lagu nih masa tgk drama Ugly Betty Season 4 final season episode yang akak dia Hilda punya wedding. Lagu nih romantikkkk sangatttt. Heeeee

Edwin McCain - I Could Not Ask For More
Antara lagu paling favorite aku. Dulu aku berangan kalau aku kawin n bakal laki aku nyanyi lagu ni untuk aku masa majlis kahwin aku. Hahaha belangan jer lah aku yer.


Dulu-dulu zaman sekolah, masa tuh belum ada komputer, internet or smartphone ni kerja aku dok dengar radio je. Masa tuh radio malaysia belum ada stesen radio swasta yg famous2 ni. So aku memang time tuh aku dengar radio singapore. 98.7 FM. radio english, Ria 89.7 radio melayu. Bila malam2 senyap sunyi kan? TV pun sampai pukul 12 jer. Kalau malam minggu aku memang tak tidur dengar rancangan radio. Best oooo. Tapi yang tak boleh blah Misteri Jam 12 lah kat radio Ria. Hihihihi. Masih tahun 90-an malam2 lepas pukul 12 malam lah baru best dengar radio. Tapi sekarang ni dgr radio malam-malam buta lagu jer lah takde orang cakap. Yelah kan zaman teknologi. Orang dah beralih arah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah