Makan-Makan: Ketam

Aku suka makan ketam. Memang fav aku ler. Kalau ada duit lebih sikit boleh lah makan ketam or lebih kurang lepas gaji ke. Sebab ketam ni bukan nya murah. Kalau yang besar sikit boleh cecah RM30 sekilo. Dah lah satu ekor jer dah berapa ratus gram kan. Tapi kalau dah terigin sangat kita makan jer yang sederhana besar selalu kat JB harganya dalam RM20 paling mahal. Ada kedai jual RM18 sekilo. Untung ler kalau jumpa kedai tuh.

Ketam Masak Lemak Nenas
Pesta Ketam 2012. Fuhhh ngan telur ketam
Chili Crab
Ketam Black Paper
Ketam Black Paper homemade
ketam lemak cili padi
ketam black paper tak jadi
ketam lemak cair
So memandangkan aku tengah clear kan gambar-gambar dalam handphone aku or dalam laptop aku ni aku letak ler gambar-gambar ni sebagai koleksi ketam aku. Yelah kan mana tau kalau rosak ke kan. So aku nak letak koleksi gambar ketam-ketam aku dalam blog ni. Heheheh alah lagipun blog aku ni jarang orang baca. So tak kisahlah kan blog ni jadi tempat koleksi gambar-gambar aku huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat