Lama tak pergi sini

Ninjago!

Kali ni rasa macam rugi jer renew annual pass Legoland. 
Sebabnya sejak aku renew annual pass aku bulan 9 last year, baru sekali jer aku pegi.
Itu pun Legoland dry park jer. Yang Waterpark memang lama betul dah tak pegi since annual pass aku expired tahun lepas. Bila dah renew bulan 9 tahun lepas memang belum pernah pegi. Akak aku ada gak ajak tapi aku memang malas.

Sebab apa aku malas, jalan jauh ok. Yang ni memang tak larat. Badan aku kalau kecik molek takpe gak hahahah. Lagilah waterpark nun jauh dihujung sana. Pastu kena naik tangga, naik bukit fuhhhh semput ok. Sebab tuh aku memang becinta nak pegi Legoland.

Dari parking nak ke pintu gate Legoland nih sikit punya jauh. 
Lepas tuh nak jalan-jalan kat dalam lagi

Nampaknya lepas nih memang tak renew lagi ler annual pass ni unless diorg buat shuttle daripada parking ke pintu gate entrance baru aku reconsider nak renew balik annual pass ni.

Tapi insya Allah esok aku cuba menapak daripada parking ke entrance waterpak ek.
Meh kita kira berapa km. Nanti aku update sini.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat