roti bakar hangus

sodap jugak walaupun hangus
Skrg nih cepat jer masa berlalu kan. kejap jer dah jumaat. tinggal berapa hari jer lagi nak sampai 26/12. adehh semakin hari rasa mcm makin sebak jer bila igtkan tarikh tuh. hopefully aku dpt kontrol emosi aku time tuh. lepas nih raya utk beberapa tahun tak brp nak lengkap sbb abg aku n family dia takde. walaupun kadang2 dia tak raya kat umah aku cos gilir2 balik kg wife dia tapi still berbeza. beribu2 batu jauhnya.

next year plak tiap2 bulan dari bulan 1 - 4 aku ada appointment kat klinik pakar HSA. boring. dah 2 hari dalam minggu nih aku bangun pukul 5.30 pagi sbb nak keluar rumah pukul 6.15 pagi mengejar parking kat HSA. rasa mcm letih jer. kalau ikutkan hati malas nak pegi tapi demi kesihatan diri sendiri aku kena kuatkan semangat. tapi apa2 pun allhamdulilah. 1st appointment ngan gynecologist berjalan lancar. ultrasound yg dibuat tak nampak rahim aku ada fibroid (sbb aku da lama tak period). maybe sbb hormon aku kot. tuh yg kena tunggu result blood test next appointment nanti. yg merisaukan aku bulan 4 nanti. buah pinggang aku nak kena scan. adehh doakan yg baik2 utk aku ye. 

2 minggu terakhir 2011 nih aku relax sikit sbb bos aku dah berholiday ke oversea. dalam relax tuh kena jugak lah siapkan kerja kang tak pasal2 kena jerit plak taun depan. biasalah ujung2 taun nih ramai yg nak cuti. tuh yg berebut2 nak cuti. takpe jgn risau saya boleh run office nih semasa ketiadaan bos2 dan akak paling senior yg bagi aku roti hangus kat atas nih nanti. hehehe. 

anyway sodap roti nih walaupun hangus tapi bila pahit + manis + masin butter = marvelous. tiba2 terigt plak post stress yang terbengang. kan aku da ckp hidup nih kan mcm putaran roda. kadang2 kita kat atas n kadang 2 kita kat bawah. mcm tak biasa kan? so jgn lah sombong sgt.

tiba2 terliur plak tgk gambar domino's pizza dalam post tuh. tapi pakar pemakanan yg aku jmp smlm suruh aku kurangkan makan benda2 mcm tuh. hmmmmm takpelah subway kan ada. lagi healthy kot?? healthy lah sgt kalau dah 6 inch sandwich ko lantak sorg2 hehhe mcm lebih baik makan domino's kot??

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat