Alhamdulilah

fav. aku nih *drools*
Sajer jer aku letak gambar kat atas nih. tadi balik kerja penat, dgn jem pastu ikut shortcut yg tak berapa nak shortcut sbb nak larikan diri dari jem. yelah aku bawak kereta manual bukan kereta auto mcm korg. so kena lah cari jalan alternatif yg lain walaupun jauh sikit. sekali sampai umah masuk dapur tgk ada plak LAKSA JOHOR. rasa mcm nak nangis jer. makanan favorite aku tuh! Allhamdulilah! terima kasih mak sbb suruh akak aku masak laksa nih n terima kasih kat akak aku sbb ikut ckp mak aku hehehe. itulah kelebihan org single yg duduk ngan family. jangan jelous ngeeeee

nih laksa johor guna ikan parang. mmg marvelous ok! mak aku teringin nak makan so akak aku lah yg masak aku tumpang sekaki jer hihihi

sapa2 nak cuba masak laksa johor nih boleh refer post nih. aku pernah post resepi laksa johor n resepi nih dijamin sedap.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat